2015. augusztus 14., péntek

Öröm-könny

Kriszta írása:


Felteszem a kérdést magamnak! Magamnak, hogy Én, Itt és Most, mit tehetek mindazért, ami most is zajlik. Nem is olyan messze tőlünk. Egyre közelebb. Egy emberként, én mit tudok tenni, a hozzám is eljutó, sokszor sokkoló hírek információk tudomásulvételével. 
Mennyire igazak, mennyire manipuláltak? S ha igen miért, és kik által? A teljesség tisztánlátása, megértése meghalad engem. De azt érzem, hogy erőteljes a felhívás mindannyiunk számára, hogy felfogjuk sok szempontból eltértünk a Rendtől, s az egyéni életek és a világ fordul ki sarkaiból. A fókuszomat az én kis világomban a jóra a szépre a magasztosra az istenire irányítom, de látom, érzékelem a forrongó, izgága világot, s nem dugom a fejem a homokba. (Igen, a magamét is így figyelem) S arra jutok újra és újra, hogy magamon kell munkálkodjak, magamat értsem meg, s kérem, hogy minden gondolatomat, szavamat, cselekedetem, szándékomat hassa át a szeretet. Ezt a szűk környezetemben és kilépve a világba ott is gyakorolhatom. Ebben a pillanatban nem fenyeget veszély. Most nem.

Mire és hogyan lehet felkészülni? És ki mondja meg, hogy mi lehet, mi lesz?! Annyira manipulatív világban élünk, hogy csak arról lehet élő véleményem, ami velem történik meg. Nem győzök hálát adni, hogy nekem most megadatott a béke, hogy szerethetek, szeretve vagyok és még sorolhatnám mennyi mindenért. Megtanultam, hogy minden helyzetre való reagálásunk, az rólunk szól. Leginkább, amikor helyzet van! 

Senki cipőjében nem jártam 100 métert sem... Így hát legjobbnak látom azt, ha teszem, ami a (mindennapi) feladatom... a lehető legjobban... s mindenkire s mindenre áldást kérek.

Szeretettel

Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése