2015. augusztus 30., vasárnap

A Nő függvénye - avagy Hölgyválasz

Laszáji Obonossz írása:
Drága Nők!

Ti vagytok a Tavasz,
Az Élet áradása,
Teremtő hatalom,
Világunk édes bája.

Szépségetek, látom -
Az Istennő mása.
Ti vagytok a Tavasz,
Az Élet iramlása.

2013.03.08.



Haiku-füzér Neked

Egy lélek, két test
Feszíti ívbe létét:
Nyila célt nem lel.

Hogyan is lelne békét,
Ha szívnek szív nem felel?

Ölelésből ért.
Tavaszt perzsel a télbe,
Míg gondnak nincs hely.

Madár dalol, s a szív,
H-a-karom Téged ölel.

2014.02.14



Kapcsolat

Voltam ágyas, és ágyatlan,
Házas nem, csak agyatlan.
Hangokat nem hallok,
A szívemre hallgatok.

Ha barát öle izzik,
Hagyom, hogy felgyújtson,
S szeretőmnek is,
Hogy békejobbot nyújtson.

Társ - ha Nő - bárki lehet,
A Nem! sem szegi kedvemet.
Társam vagyok magányomban,
Ki, ha kell, hát újra lobban.

A kapcsolat állandó,
Kétséget nem hagyok.
Egyenletben változó,
Én vagyok, csak én vagyok.


2014.11.16.
Laszáji Obonossz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése